Produktový manažér pre ORACLE

Informácie o pracovnom mieste

Miesto práce
Bratislavský kraj
Trnavský kraj
Trenčiansky kraj
Nitriansky kraj
Žilinský kraj
Banskobystrický kraj
Prešovský kraj
Košický kraj
Pardubický kraj
Vysočina
Juhomoravský kraj
Brno - město
Zlínsky kraj
Olomoucký kraj
Moravskosliezsky kraj
Ostrava

Ponúkaný plat (brutto)
Spoločnosť bude ústretová Vaším požiadavkam, do maximalnej možnej miery.

Termín nástupu
ASAP

Druh pracovného pomeru
plný úväzok

Náplň práce, informácie o pracovnom mieste
Miesto výkonu práce je Ostrava, alebo Brno.

Kľúčovou úlohou bude vyvinúť nové riešenie cloudového riešenia Oracle a starať sa o životný cyklus produktu, ako aj komunikáciu s dodávateľmi. Ako produktový manažér budete zodpovední za tím, s ktorým budete vytvárať produkty na základe obchodných požiadaviek.
Bude sa to týkať hlavne rozšírenia nastavení existujúcich produktov a vývoj nových produktov, pre jednotku Oracle. Budete vytvárať produkty z existujúcich nastavení a pomôžete rozvíjať nové nápady, na základe vašich skúseností z odvetvia a vašich skúseností so zákazníkmi. Je preto potrebné, mať obchodné a technické skúseností.
Pre pochopenie aktuálnej situácie na trhu, bude skúmanie trhu vašou prioritou, na základe nachádzania nových inovatívnych riešení, spojených z obchodnou politikou.

• budete zodpovední za vývoj a progres produktov, v spolupráci s realizačným tímom,
• práca bude prepojená s analýzou technologických trendov a odhadom ziskovosti jednotlivých prezentovaných produktov,
• návrh a tvorba cloudových produktov,
• prezentácia jednotlivých ponúk interným zamestnancom, ako i externým zákazníkom,
• zodpovednosť za existujúce ponuky a vývoj nových ponúk,
• priamy kontakt so zákazníkmi.

Iné výhody
- zaujímavá práca na projektoch v ČR a zahraničí,
- prístup k najmodernejším IT technológiam
- pracovná zmluva na dobu neurčitú,
- refferal program,
- týždeň dovolenky naviac
- Home Office
- jazykové kurzy hradené zamestnávateľom,
- medzinárodná spoločnosť s programom pre životné prostredie,
-odborný rast a profesné vzdelávanie - cerifikácie, interné a externé školenia technických a mäkkých zručností,
- odmena pri pracovnom výročí a životnom jubileu,
- stravovací benefit,
-príspevok na životné poistenie a penzijne pripoistenie
- Cafeteria systém

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Seiteq s.r.o. je spoločnosť, ktorá zabezpečuje služby v oblasti systémovej integrácie a outsourcingu IT a HR riešení.

Požiadavky na zamestnanca

Požadované vzdelanie
- stredoškolské s maturitou
- nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
- vysokoškolské II. stupňa
- vysokoškolské I. stupňa

Počet rokov praxe
3

Osobnostné predpoklady, ďalšie požiadavky
Očakávame, že budete mať:
• dobrú znalosť z IT v oblasti obchodu,
• minimálne 3 ročná skúsenosť s Product management,
• znalosť databáz (je výhodou).

Radi uvítame ak máte/ste:
• organizačné a manažérske skúsenosti,
• osoba s podnikateľským duchom,
• tímový hráč,
• schopný viesť tím ľudí,
• osoba s dobrými komunikačnými a prezentačnými vlastnosťami v anglickom jazyku.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti
Seiteq s.r.o. je spoločnosť, ktorá zabezpečuje služby v oblasti systémovej integrácie a outsourcingu IT a HR riešení.

Hlavná oblasť pôsobenia spoločnosti
Sprostredkovanie práce a personálne poradenstvo

Adresa spoločnostiSEITEQ s.r.o.



Kontakt

Mám záujem o túto prácu